30
Mar
10

Just like a women!

In biroul pe care-l pastoresc suntem patru barbati si trei femei, fiecare tradus pe limba lui si cam toti pieriti pe limba noastra. Cea mai mare parte, cand patru cand cinci – depinde de cheful meu de treaba – sunt niste frecatori de menta, pisici si dude, fiind in acelasi timp pila cuiva de cu un etaj mai sus. Cei doi ramasi sunt anjatatii pe baza de referinte si duc greul departamentului. Toma si Ea. Initial a fost numai unul si acela Toma, numai ca epuizat, a clacat nervos si intr-o nefasta zi a racnit la mine, adica la “boss”, “Baaa ori munciti si voi, ori mai luati dracului o traducatoare!”

De ce o traducatoare si nu un traducator? m-am intrebat pe loc, cate si ce frustrari are domnul Toma de vrea ajutor o femeie? O fi un act ratat, ca el oricum e un ratat, condamnat sa moara ingropat in dictionare de specialitate. Cum celelalte doua femei din birou erau total neinteresante, dar la asumarea carora n-am avut nicio vina, ca m-am trezit cu ele aduse de manuta de omul “de mai sus”, m-am gandit sa profit de isteria lui Toma si sa improspatez flora si fauna biroului c-o “traducatoare”.

Asa ca, in urma unor cv-uri cu poza si interviuri prelungite si cam balbaite, am ales-o pe Irina. Culmea este ca e si pregatita profesional, nu c-ar fi contat foarte mult asta, pentru ca intre timp Toma si-a revenit la normal, dar momentul trebuia totusi speculat, dar si foarte, frumoasa.

La cateva luni de la angajarea sa, am primit pe mailul de serviciu fotografiile de mai jos, ea este Irina, cu urmatorul text:

“La duşul scoţian apa caldă alternează cu apa rece. Se face duş cu apă caldă de 50-60 secunde, apoi imediat un duş rece de durată foarte scurtă 2-10 secunde. Este un mijloc de împrospătare şi învioare a corpului, dar poate fi suportat cu efecte salutare numai de persoanele călite. Duşul scoţian este foarte mult practicat în alte ţări, în special de către nordici.” Din www.sfaturimedicale.ro

Ma intreb, de ce mi l-a trimis oare?

Si  Oare numai mie mi l-a trimis?

Ei hai, o alta provocare, ca vad ca nu va prea treziti!

Dusurile reci sunt dusuri  juma’scotiene! – un text de Sebastian Ip

3 Responses to “Just like a women!”


  1. 30/03/2010 la 20:14

    deci.. imi cer scuze maestre… cred ca apa e calda, ca ar fi avut suzi sfarcurile cat modeda de 5 bani daca era rece…mii de scuze suzy (ca sa citez alt con in viata :)))

  2. 30/03/2010 la 21:46

    da’ tu bogudane de unde stii maica asa bine diametrul 5 banului?

  3. 31/03/2010 la 7:56

    ca am ruleta na…m-ai prins ca sunt perverx :)))


Lasă un răspuns

