25
Mar
10

Russian

Pe iubita mea o cheama Valentina si-i venita direct de la Moscova, vorbeste si scrie perfect romaneste, iata o dovada … vie:

„Parfumul meu

De dragul tau, as vrea, vesmantul tot sa-mi cada la picioare, iar trupul gol si mic sa mi-l ascund in spuma miresmelor neinchise in licori.

De dragul tau, in par as vrea sa port miros torential de ploi de vara si de maci spalati de acele ploi.

De dragul tau, in privire as pastra – sa pot – lumina noptilor cu stele nascute pe clipocitul notelor de pian.

De dragul tau, pe buze de-as putea avea dulceata alba a florilor de mar si de mar crud ce il mirosi cu gura.

De dragul tau, din palme as revarsa intr-una mireasma adancului de mare ce de tarm se agata cu degete de val.

De dragul tau, plapandu-mi trup as vrea sa aiba mirosul codrului de brad cu iz de vegetatie uda si de muschi necalcat.

De dragul tau, as vrea sa strang – in trup si suflet – parfumul desuet al vechilor iubiri si narile usor sa-ti vibreze sub boarea cutezantei de a trai dorind.

De dragul tau, as vrea sa ma pot spala de toate insirate sus, spre a-mi simti, cu adevarat, parfumul si sa-mi afli si gustul, mai apoi”.

Problema e ca randurile nu-mi erau dedicate mie.

Ci unui tip L. A. … Lucian Avramescu o fi ?

„Rusoaica” – un text de Sebastian Ip

1 Response to “Russian”


  1. 25/03/2010 la 19:12

    superba fotografie, superba si „valentina” zici ca-i o pictura de Valentin Serov!!! Felicitari!


Lasă un răspuns

