22
Mar
10

First Rosy

Am cam disparut, dar General Managerul nostru a inceput sa faca poante legate de bugetari, profesori mai exact, de limbi straine si mai precis si de conditia noastra de traducatori… cum ca daca statul poate, parca ar incerca si el sa vada cum e… si pana unde tine, „ca de dus, un’ sa va duceti de la mine? He he!”.

Intr-un fel fortat am adus vorba despre „competitie”.

Exista o mare diferenta intre a fi primul – care face – si a fi singurul – care face –  in absolut ToT ceea ce faci! A fi initiatorul presupune sa fii mai temerar ca altii, sa fii mai imaginativ, sa fii mai inspirat, sa fii mai destept sau pur si simplu mai norocos.  Dar oricat de priceput ai fi in noul demers si oricum ar fi el primit: cu admiratie, cu dispret, cu invidie, cu pretuire, cu dezgust, in timp apare suficienta, ajungi sa crezi  ca numai pentru ca esti singurul esti si “cel mai bun” orice si oricum ai face.  Ajungi sa te copiezi, ajungi sa te citezi sau ca sa fie si mai jalnic, sa te plagiezi. In momentul in care apare si al doilea, abea atunci apare si confirmarea ca ceea ce faci este interesant, cu adevarat, macar pentru o persoana, astfel incat toate complimentele, injuriile, tacerile si ignorarile palesc in fata competitiei, scrisa cu  “ce mare”.

Asa e si-n amor!

Nevasta-mea era virgina cand am cunoscut-o si nu numai ca nu era o adolescenta dar nici macar foarte tanara nu era. Se pregatea de licenta, a facut dreptul si era o tocilara cu vocatie, isteata la modul speculativ si faptul ca arata senzational, considera ea ca, era un mare handicat. Faptul ca era “curtata” ca sa ma exprim asa, mai caraghios si inocent, i se parea contraproductiv pentru formarea ei profesionala. La un moment dat s-a implicat intr-o relatie homosexuala – asta da!!! poveste, cand voi avea timp! – din care a iesit la fel de fata mare cum a intrat. Acceptase avansurile unei femei, gandindu-se ca, in general, acestea sunt mai tolerante, mai generoase, mai intelegatoare … lucrurile n-au stat chiar asa, astfel incat a renuntat brusc si categoric, gandindu-se ca i-ar putea afecta si cariera daca se afla. Ce as vrea eu sa se inteleaga este faptul ca nevasta-mea era la douazecisi de ani virgina, nu de proasta, ci de desteapta!

Toate bune pana am aparut eu, poetul. Pe cat de pragmatica era, pe atat de usor mi-a fost s-o imbarlig. Nici in ziua de astazi niciunul dintre noi nu a inteles cum de s-a intamplat “catastrofa”. Cert este ca, desi nu sunt un mare amator de himene “opozabile”, m-a amuzat si magulit sa fac de cap o virgina uitata de Dumnezeu,  in mai putin de doua-trei saptamani.  Si asta ar fi o istorie, sa-mi amintiti.  Important este ca, asa buna cum era, nu cu sexul m-a tinut aproape, m-a facut s-o cer si s-o iau de nevasta, ci prin alte acareturi auxiliare care fac parte si ele din personalitatea unei femei si de care, noi barbatii, facem bine ca tinem cont atunci cand ni le anexam pe viata. Ma rog, exagerat spus.

Viata noastra – sexuala – in doi a inceput intr-un ritm febril, trepidant, epuizant, apoi andante-andante, si dupa casatorie s-a pierdut in neant. La inceput imi puneam mintea cu ea, s-o zapaceam, o innebuneam, o panicam si-o extaziam, mai mult pentru a-mi satiface propriul Ego decat pentru a o multumi pe ea. Ma simteam si foarte bun, la pat, in relatia cu ea.

Pana intr-o seara de vineri, cand mi-am dat seama ca nu mai era ea. Femeia docila din pat, oricand dornica dar niciodata initiatoare, galgaitoare de placere la prima mana strecurata intre pulpe si predispusa la orgasm, a devenit altfel, a devenit asa cum era ea in afara asternuturilor. A inceput sa ceara, a invatat sa refuze, a inceput sa domine, a inceput sa aiba si ea fantezii si sa le puna in practica. M-am autosesizat si am cerut explicatii!  Mi-a raspuns franc:

“Am amant!”

“Ha? Ai innebunit? Cum aia amant?”

… nu mi-a raspuns, dar si-a strecurat limbuta de vipera intre buzele mele si a inceput sa le pipaie pe dinauntru.

“Stai ba, cum adica ai amant? Ai vut sau ai? Il iubesti?”

“Am avut si am. Nu stiu, nu m-am gandit la asta. … “

“Pai si-mi zici asa in fata, ca nesimtita?”

“Pai nesimtita sunt oricum daca am amant, asa macar sunt una sincera” a ranjit diabolic spre mine, in timp ce ma fugarea pe sub pleduri cu mainile.

“Si ce vrei sa ne departim? Ma lasi?”

“Nu m-am gandit asa departe. Vom vedea. Care-i graba?”

Atunci am inteles ca numai sunt singurul, ramasesem numai primul. Atunci am primit barbateste competitia, am inceput sa fac dragoste cu nevasta-mea, sa sufar, sa crap de dorinta, de gelozie, de curiozitate… ala cum o face? Cum o face pe ea, pe nevasta-mea!

„Diferenta dintre a fi primul si a fi singurul” – un text de Sepastian Ip

3 Responses to “First Rosy”


  1. 22/03/2010 la 21:44

    Da. Imi place fotografia.

  2. 2 abcd
    08/05/2010 la 16:45

    genial text…mi-a placut `si-mi spui asa ca nesimtita` lol

  3. 19/12/2010 la 16:30

    Te salut!

    Scuza-ma ca incep asa de brusc, dar sa inteleg ca sentimental esti impacat? (sau ai fi?, nu cunosc veridicitatea spuselor tale)
    Intr-adevar, o societate se bazeaza pe interdependenta, pe acea relatie de „joc de echilibru” intre competentele profesionale personale si a celorlalti. Repet, profesionale! Sa suprapunem acest aspect, cu cel pur sentimental si sa il agatam drept motiv de adulter, ar fi prea superficial. Suntem la baza unui nucleu emotional divergent aici, competitia se da pe un cu totul alt plan, cel evolutiv. Mentionez ca nu voi intra acum in detalii si referitor la acest aspect. Sentimentele de care aminteai se vor suprapune si vor genera un maxim de subiectivitate, in lipsa totala a principialitatii, a obiectivitatii, a rationarii. Ce alta stare vibratorie ar putea dezechilibra intr-atat competenta ta morala? Nu-ti cunosc pe deplin mentalitatea, dar anumite mentalitati remodeleaza caractere (si nu personalitati), posibil, in special, ale celor care citesc randurile tale.

    Te salut cu respect!

    Dragos


Lasă un răspuns

